Powered by Blogger.

Wednesday, June 23, 2010

aku cuba lagi..

| | 2 comments

selamat malam.. jam pun dah kul 11:44pm..


lihat: pakai Jaket la, sejuk tahap artik nih!

dengar: Malique feat Lah - Cuba lagi

rasa: sedey dan down, malam yg jahat. .. aku sungguh mengecewakan ;(


haihh~ tanak komen pasal nape gue rase down sgt.. tanak la!!org cakap tanak, tanye lagi buat pe? arGhhh (mood tak stabil). macam tade keje lain je, nak kate jage tepi kain org, kain sendiri pun pinjam (apekah aku merepek?) haihhh~


ok dah, fokus.. aku nak cite je sket pasal minggu lepas gua ngan kawan2 g outing kt tempat yg horror mengalahkan Death Valley ataupun masuk umah antu kt fun fair.. tempat scary, tp pegi pagi2, tade hal lah ( belagak sket) haha.. organizer si Zack Cruz, model ade 2 org , shooter atau pun penembak dalam 14 org kut.. temanya ialah CLS dan beguling2 kt lalang yg menggatal itu..


ini name die reen ok..


jangan main lalang yang miang tu, pasni ske menggatal kt org lain tatau. haha..


yang ini asmah manab.. utk pengetahuan korang yg tatau, die takut sgt kt lalang, dan die duduk ni sebenanye kt atas satu batu yg besa.. jgn sesekali tetipu!


aku pun nak gak, credit to weh!

ini lah yg dinamakan CLS (wlu pun tak menjadi). basically cam ni lah. CLS atau pun Creative Lighting System kite bermain dgn flash sekreatif mungkin. flash was triggered wirelessly by the body of camera. haa power kan?

antara yang hadir memeriahkan bangunan berhantu ini.. (muluttttt)

adakah benarnya harapan kan tiba?


sampai di sini sahaja..

sampai jumpa lagi..

byebye~

2 comments:

  1. phewww! nilah berkat kerajinan ak mem'blogwalking' blog2 org..maka dpt mjadi follower pertama..:P fuhh. bangganya ak..:P:P nway..rajin2 lah update ya encik sanik.. keep it up!:)

    ReplyDelete
  2. haha.. thanks emma. selalu la datang singgah ya :)

    ReplyDelete

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance