Powered by Blogger.

Monday, September 20, 2010

tembak si kecil

| | 1 comments

baru2 ni, SD memory card d90 aku amat dipenuhi gamba budak ni.. amat tahap gaban la bilang org! tah ler, suke plak amek gamba die.. klu die client aku, mmg dah kaya aku, dah bole kua sebijik BMW 5 series rasanya.. haha.. tp tape, aku shoot pun suke2..

ade yg pelik..

dah dia bersedia melompat demi keseronokan..

idontmind

beauty of black n white



save the best for the last kan org bilang? aku suke 2 gamba di bawah ni sbb moment die.. ala2 kecewa dikecewakan gitu.. mmg class lah.. hehe..


dah sepertinya tiada siapa melihat dan perasan aku di sini

leave me alone!

kerek tak kawan2? haha..

1 comments:

  1. wa tunggu contrack sama kamo..akekeke..bile mau angkat MEGA jadi model wa beb..huhuhuhu..tak baik simpan sorg2..akekekeke..

    ReplyDelete

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance