Powered by Blogger.

Thursday, October 7, 2010

inilah hasilnya..

| | 11 comments
assalamualaikum.. korang semua sihat tak? aku sihat je nih, siyes, sumpah (ade org tanye tak? giler perasan aku nih!)..


lihat: baru blk dari ngeteh session ngan mesa n haswad

dengar: dadali band - di saat aku mencintai mu (jiwang lagi bleyy?)

rasa: patut pun mata kuyu cam burung puyuh, dah kul 2:44am.. org lain dah naek ke langit ke7 aku masih kt petala bumi ke7.. great!


.........................................(termenung jap).

ohh yaa, baby camera kesayangan alam D90 aku dah ade potential buyer.. (tetibe plak aku ni, tak bagi salam tak ketuk pintu) ok mcm ni cite die, ari tu cam berangan nak upgrade tau ke D300 atau D300s (ringankan jari utk google eh klu tatau). dan nak dijadikan cite, aku saje ckp kt mber ade org nak tak D90 aku ni, harga sekian sekian sekian sekian sekian dan sekian terima kasih.. pastu tap tap tap na na na, ade org nak.. siap dah jumpe, dah test and die mmg giler berminat lah.. ko ade job minggu ni la sanik, giler ko! takkan nak pakai n70 cabuk picisan cacingan tu.. hesshhhh~ so nak tak nak kene hold dulu sampai weekend ni lah..

so skg status D90 aku ni tatau lagi, akan kene jual ke atau tak ke.. tgk la nnt.. ahh dunia semua ini!

byk betul keje tergendala. gamba konvo nak edit, gamba wedding nak custom kan, research master.. erkkk ok besalah giler bila terkenangkan master nih.. tinggal lagi sem dpn utk setelkan, dgn writing thesis nye belom, viva lagi at least 3 bulan after anta thesis.. toksah cakap pasal viva2 ni lah, research pun tah ke mane.. (tepuk dahi).

ermm mungkin juga aku nih terlalu terover dgn diri sendiri. rasa diri ni hebat sgt, boleh buat semua, boleh puaskan hati semua org, mampu uruskan ini itu, merasa diri ini kuat, sedikit angkuh dan pentingkan diri sendiri lalu abaikan pesanan2 org tersayang.. ohh tidakk.. Ya Allah jauhkan segala sifat mazmumah dalam diri hamba mu yg kerdil ini..

dgn ini saya berazam akan.. (akan eh, insyaAllah sdp sket dgr)... slow down sket photography thinggy ni and focus dulu master..

(hela nafas panjang).. fuHhhH~

baidewai, ini lah hasil masa photoshoot convo.. tak seberapa dan tak cukup rasa, next time akan cuba baiki lagi..


































but one thing i've learned from this photography (aceceehh, berbahasa inggeris pulakk die) cam dalam riuh pagi era - can i help youuuu?.. mmg kerek abes la wehh , klaka cam cilaka dohh.. aznil, ray dan haniff kenekan org, soh ckp english. time tu lah dgr cam2 loghat bhs inggeris klua dari celah2 mane tah. hahaha.. (aku gelak cam aku fluent je english kan?) korang dgr laa tiap pagi isnin sampai jumaat 6-10am.. tp ada siaran ulangan gak lepas tuhh, maybe petang atau malam..

ok serius blk...

yup betul, tak dapat disangkal lagi.. dgn berphotography, byk bende aku dapat. .salah satunya ialah, time ni lah aku rasa kagum dgn kekuasaan dan kehebatan ciptaan Allah, i mean lebih drpd sebelum ni.. alam ciptaanNya, sgt perfect, cantik dan mempesona. skg ni, tgk sunset akan terpegun jap, tgk lalang terkesima jap, tgk pantai macamm wowww kan.. bersyukur sgt.. bukan setakat syukur 21, syukur tak terhingga lahh :)

sampai di sini sahaja utk ketika ini.. sampai jumpa yer uolss..

padu!


11 comments:

  1. lawa lar gmbr encik amek..amek gmbr anak saya konvo bole???

    ReplyDelete
  2. boleyy la tada hal.. bapak die tanak konvo utk kedua kalinya? hehe..

    ReplyDelete
  3. mslhnye anak saya takde lagi..maknye pun xde.bole amik mak yg dlm gmbr nih??hehehe

    ReplyDelete
  4. aaaaaaaaaa....saya cemburu lagi....
    hehehehe...ajar saya ambil gambar boley?? ^_*

    ReplyDelete
  5. baca dr post ko yg ni & post2 yg sblmnyaaaa.. ak dpt rasa ko penat gila2 babeng ni sanik... cian ko.. kerja-kerja jugak. kesihatan kena jaga, rest kena byk2 okeh...& ingatlah org yg tsayang.. (ak termasuk ka?? hahahaha)

    ReplyDelete
  6. vb: sejukkk kan?

    cik N: boleh boleh.. jum!

    emma: ok memahami pun ko. hehe.. thanks yaa! jap jap, ni caring lebih2 ni, mintak aku shoot convomu la tu kan? hehe..

    ReplyDelete
  7. waahh cantiknya gbr2 enchek sanik ni...
    kene mintak ilmu ni...
    hehhehe boleh laahh ngaja sy!. gbr 1st tuh cantik!
    ouh ya mcm mn ngn template tuh?
    jd ke x?

    ReplyDelete
  8. ermm.. belom cuba try test lagi.. soon k. wahoo!

    ReplyDelete
  9. enchek sanik! bile nak dpt gmbar nehh!? curiousnye nk tau hasil yg lain slaen yg d atas. eheh

    ReplyDelete
  10. waaaaa...betol ke boley? suka..suka...
    jom..jom... ^_*

    ReplyDelete
  11. zyra: ada2, tp tunggu sket jam lagi.. hehe..

    cik N: asal taley plak? :)

    ReplyDelete

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance