Powered by Blogger.

Friday, February 11, 2011

Majlis Perkahwinan Aishah + Azmel

| | 0 comments
salam u guys. erghh lama tak update weyh..

dengar: u all shud hear this cool song, Bruno Mars - Talking to the Moon.

so ok hari ni aku nak terlebih rajin sket, sbb aku sukakannya, so aku gandakannya! aku update kat Facebook, Flickr (dah kembali ke non-pro account) dan blog.

dan jealous tgk kengkawan yg rajin update blog dapat duit berbentuk cek. ish ish.. aku dah brp bulan berkecimpung dalam dunia blogging, nak beli Coolblog pun tak lepas. tak cool langsung! takpe aku berblog bukan kerna nama (ayat cover).

ok fokus kpd entry kali ni.. our classmate dah selamat diijabkabulkan. lokasi Kg Pasir Putih, Pasir Gudang, Johor. alhamdulillah.. start dari akak die kawen, die sendiri tunang sampai die naik ke jinjang pelamin, aku datang shoot. dan next week, ada task plak. shoot dorang nye post-wedding. isn't it cool? cool dude.. hehe..



kteorg ramai menyerbu, geng dari KL pun turun ok..

big show!

wallet yg MasyaAllah tebal kan?

berarak sudah..

diiringi paluan kompang..

ini lah tol yg baru wujud, lagi busy dari Tol Sg Besi!

musid memayungi diri sendiri..

pink ialah tema yg sweet n manis gitew..

dewi remaja.. undi nye pun skg!

one for all and all for one!

sempat amek gamba ngan raja sehari. credit to Shafoq Zubai.

lecturer yang bole over sempoi, PM Dr Kamal.

balik je dari majlis nih, kteorg terus gerak ke Kedah, attend majlis classmate sorang lagi. memang barai.. so stay tune ok..

0 comments:

Post a Comment

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance