Powered by Blogger.

Wednesday, June 30, 2010

klu berani lumba kt trek laa..

| | 0 comments

Salam malam semua kawan sahabat kucing gagak hitam dan kelawar serta cengkerik.. Jam dah kol 2:28am, utk berada dlm lab kt fakulti yg atas bukit ni, boleh dikonsider sangat lewat paling (okay aku dah tak bape nak betul dah).. gua nak publish satu entry ni then pulang.. huarghh~


Semalam mmg heaven, melantak durian tahap tak hengat bumi dan langit.. member beli kt dusun UTM, beli RM30 jer, tp dapat macam beli kt lua RM100. Mane tak nya, ade la dalam 30 bijik kot.. giler satu kampung baru kt KL pon tak abes makan utk sebulan... memang barai! Haha..


Okay kembali ke pangkal jalan.. last weekend ni, aku g shoot event race. First time dan sangat hot, lebih hot daripada biasa, dan paling best skali skintone dah lari tune. Haha.. dapat mediapass under team si Ajak ni, aku ngan Tim g la shoot2 sampai sampai sampai tak larat.. Tak pernah gua tgk awan chantek giler macam kt litar sepang nih.. tak caye? Korang tgk la gamba2 bawah ni k.. enjoy!





ajak n the gang

media pass kt MSS (malaysian super series)

grand stand litar sepang..

kasut kalis api kot.. vintage betul!

dont underestimate satria ok!

tempat untuk letak stering, aku pun tatau hape name die..

bontot LOTUS yg sexy gitu..

simple yet sopistikated!

mari kita bagi minum dulu..

race supersixteen.. antara kete yg terlibat cam satria, honda civic EG hatch back, nissan sentra..

kete ajak yang tak berapa nak leading.. hekhek.. ade prob katanye..

jadi ke tak gamba panning ni? ke pening? hehe..

kete ni lead dalam kategori nih.. terer woo.. (mari tepuk tangan dan kaki)

yang ni kategori middle la.. contoh kete yang bertanding cam Honda Integra, Honda Civic, BMW 3 series..

awan yg memukau ni dinamakan sbg awan dania..

honda integra meluncur laju..

tim sdg menyenap burung yang sedang race di atas langit?

dileading oleh BMW.. mmg baek lah kete nih..

integra..

civic..

integra lagi..

overheat di situ.. sampai kua api dan sempat di padamkan dengan pemadam api.. takkan dengan minyak petrol pulakkk..

civic ni pulak tah nape cermin pecah.. ade org dengki kot.. haha..

pemeriksaan terperinci..

lamborghini (betul ke spell ni?) laju beb..

henjin pun lambor..

interior lambor tadi..

ade macam mesin potostet tak?

get ready..

sangat tak selese pakai baju ni.. panasss dan bepeluh la konfem!

1.. 2.. 3.. 4...

am i ready enough to face this?

aku nak tdo dalam kete klu dapat kete ni.. sumpah!

okay.. untuk race yang ni, yg high end punya la.. kete porsche, lambhorgini (aku tau salah eje lg), Lotus etc.. ni klu pkai KL-JB 18minit je kot, itupun tmasuk singgah minum jap kat ayer keroh, pagoh, machap. haha..


tom cruise pun tak semacho kete nih..

korang ada 5 min lagi yerr!

seluas alam terbentang..

Lotus tersergam indah walaupun senanye tetinggal jauh di belakang..

haa yang ni, first.. laju giler cam org giler bwk kete la giler!

tempat ketiga..

ni 2nd..

awan dania..

modifikasi ke atas moto yang tak bersalah..

motor race pun tak kurang hebat nya..

gaye dah ade.. tp dapat no bape ye bang?

aku tak sure dorang ni menang ke tak, coz team drg senanye tetinggal jauh kt belakang.. hmm..

tahniah la korang!

saya mesti juara!

keganasan awan di litar sepang..

another 20 years maybe...


Aku sudah ngantokkk.. kroohh2~



0 comments:

Post a Comment

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance