Powered by Blogger.

Tuesday, July 20, 2010

Workaholic bukan Alcoholic!

| | 4 comments


Selamat malam kepada kengkawan dan kenkerang dan kengcengkerik..


Lihat: Mata segar bulat cam ikan buntal lagi even dah 3 pagi..

Dengar: Shontelle - Impossible

Rasa: Mau lagi..


Aku pon tatau nape sangat bersemangat keje malam nih. Skg dah kol 3 pagi waktu tempatan. Baru jap tadi mber ajak sarapan mCd kol 4am nnt. Boley ke ko btahan sanik? HuaRghh~

Esk pulak kene jage lab dak degree kol 8am, best nih.. saat yg ku tunggu2.. Bley blagak ngan mereka2 yg masih hingusan tuh. (cam aku tak pernah lalui je mase2 tu kan?) dan aku dah sediakan beberapa jawapan utk persoalan mereka kelak.. Eg:


1. Bang, cane nak buat ni eh?

Alaa, ni korang kene study dulu sebelum masuk lab. (walaupun hakikatnya aku pon tatau, lupe kot)


2. Bang ley tak klu saya buat cenni?

Kan ade pre-lab tuh.. korang buat ke tak ni sebelum masuk lab nih?? Rujuk laa lab sheet. Haihh (sambil wat muke nak telan anak org)


3. Abg boleyy bagi no tepon tak? (aku tak layan klu laki yg tanye)

Boleyyy sangat~ (sambil hati berbunga2 seluas hutan bandar)


Ngahahaha (gelak syaitan)..


Actually minggu ni gua nak siapkan beberapa kerja sebelum keberangkatan gua ke kampung halaman minggu hadapan.. oww oww oww balekk kampongg (mood raye dah ade sket dalam benak hati wlupun ade lagi sebulan lebih kot hehe).


Kene siapkan by jumaat, by hook or by crook..


1. Poster utk present dihadapan Sultan Johor yg bakal mengunjungi lab kteorg Isnin depan. Mesti korang tak pecaya kan? Sultan wat kembara mahkota kt tempat kteorg. Bravoss! Supervisor dah assigned gua 1 booth tapi dgr2 rumors tadi macam tak jadi, dah ade org ganti.. aku tau, projek aku nih worth million2 juta pounds sterling so nak kene present depan raja2 cakerawala baru betul.. (ku melihat dari sudut positif walhal perasan) haha..


2. Present progress sepanjang hidup sbg master student dpn Supervisor dan co-supervisor.


3. Program VB gua yang terbengkalai tergendala sejak dahulu lagi.. haih.. geram!




semangat!




4 comments:

  1. hati berbunga2 seluas hutan bandar? bndr mn ada hutan??:P wah.. mo balik suda ko? bguslah..ingat jugak kampung halaman. syukur lah nak..:p

    ReplyDelete
  2. uit...ayat SEMANAGAT!!!! tue..tak mantap..kasi besar punya..wkakakakakaka..

    ReplyDelete
  3. haha..

    Emma: metafora tu, klu seluas2 bandar tu cam hutan la cmana? mesti best kan? ;p

    tim: ok, SEMANGAT! ok cukup besa tak di latop anda? :p

    ReplyDelete
  4. hng mmg..hahaha..tapie if lakie yg mintak no 2..plik gak..hahahahhaa...

    ReplyDelete

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance