Powered by Blogger.

Thursday, November 25, 2010

wahh kapasiti bertambah!

| | 0 comments

hye, korang semua ok tak? semoga sihat hendaknya yer.. wahh dah 2minggu aku bercuti rupenye. giler! melambak kot keje ko kt UTM nun.. smlm Co-Supervisor dah kol mintak hantar Paper, seb bek ade copy kt pendrive. dgn kecanggihan teknologi skg, tayah nak naek bas atau poslaju yg tak berapa nak laju tu, tapi dgn beberapa kali klik shj Paper tu dah sampai ke UTM (email yang dimaksudkan di sini ok kah kah kah)..

di mana ada kemahuan di situ ada highway.. (not relate at all). ok ok ekceli aku nak bagitau, disebabkan kePaduan (i mean kesibukan) amek gamba skg, aku sedar aku memerlukan lebih dan lebih kapasiti..

aku ade SD card 4Gb sebelum ni dan mmg tak cukup, sungguh.. tengs kpd rakan2 tagger, Weh dan Mat sbb drg byk tolong aku dan menjadi mangsa sekaligus bila berlaku kes2 kecemasan seperti memory card full. mau taknye, in the middle shoot moment org kawen, tetibe LCD kt kamera ko kata "wehh Full Full!".. haaa panik tak panik je la kan. takkan ko nak pretending snap2 tp realitinya gambar takde. haha..

tapi worry dont, aku dah beli pon satu. tadaaa...


aku mmg giler beli barang online sket. bukan ape, senang, tayah ko nak berjalan ke kedai, parking lagi masa lagi.. so ape2 barang aku akan prefer online, klu ade lah. klu macam mak soh beli sayur ke minyak masak cap buruh ke, takkan nak beli online kan? agak2 la kepintaran ko nih. ngahaha.. tp ape2 pon beli online kene beware of dogs, eh silap beware of the liar out there. pandai2 lah senang cita. korang dah besar panjang takkan nak bagitau semua itu ini.. hishhh hishhh..

klu korang nak lagi bijak beli lah sesuatu dgn sedikit research. sometimes online murah, sometimes kedai murah, sometimes sometimes sometimes.. so biarlah bijaksana dan bijaksini (haha ingat lagi pesan Ustat aku kt skolah dulu).

aku beli memory card CF ni kt Plaza Lowyat. dan ekceli aku dah deal ngan someone secara online, tp sbb kesabaran tu masih ada dan aku nak try sevay kt Plaza Lowyat dan ternyata lagi murah dan uptodate! so ni la maksud aku bijak di sini dan bijak di mana2 sahaja. haha..

berkhidmatlah sebaik mungkin ok!

sampai di sini sahaja. assalamualaikum. bye.

0 comments:

Post a Comment

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance